Pages

20060407

第159章 - 事與願違

6 comments:

陳花 said...

sorry,我想話,我冇睇到係類似啡色....一睇就知你用黑筆
死未

tamshui:\ said...

可能我敏感D,不過你睇下周圍D黑色,係差好遠架!

呢個都係「事與願違」其中一種:我以為你都睇到

陳花 said...

不過我想這是一個悲哀,對於我看到近似啡色都知道你用黑筆,又唔覺得有問題...這是周圍環境做成的後遺症,很多自己稱是黑色的產品,尤其是鞋和衣服和所有布藝產品,很多都是啡啡地...

tamshui:\ said...

所以黑白唔係顏色囉!

t t said...

哈哈 笑到碌地我

tamshui:\ said...

tt:

因為你碌地
所以我決定繼續畫
:P