Pages

20050620

第57章 ﹣ 投投訴


::oh! ic!
Originally uploaded by tamshui:\.


::
你和你身邊的朋友有一些投訴是共通的嗎?

近期發現有兩項,大家不約而同,都關於互聯網。上回寫了大家的公敵,今回寫內戰。

::
投訴:各使用互聯網的男性。

理由:在msn、icq等對話時常用「ic (i see)」。

不只一個女性朋友問我:「點解你哋D男仔成日用『ic』?你哋問左問題,我哋完整咁答翻你哋,你哋淨係回一句『ic』,算係咩意思?敷衍到爆!!定係唔滿意個答案呀?忙咪出聲囉!開咗個話題又唔埋尾!!!句句都係回『ic』,悶到無心機同你哋傾......」

「......」

不常用,所以不知道。可能本身就是喜歡與朋友好好的交談,一有機會便不會放過,而且發掘到好的話題,是極好的題材做創作,第一套動畫作品「hea」,就是與朋友於互聯網交談啟發出來。

照女性朋友們的申訴中尋求立論,應該都是這一句:「男人攪出來嚟嘅,就應該要負責」。

「點解要問我?(語氣像怕自己是經手人一樣)」

「費事一陣問佢哋,又淨係答『ic』!我會自殺!」

「哦!ic!」

請報警!我的朋友在吐血!

No comments: